TyraTok

Livet är ett äventyr!

En riktig umgängeshelg...

Publicerad 2012-01-29 22:38:14 i Allmänt,

... har jag haft minsann!

Lördagen spenderades med mannen som varken skulle fiska eller jaga denna lördag! :o)

Vi var först på husvisning nära kompis S som bjöd på fika efteråt men det huset skippar vi.
Så åkte vi runt lite i byn och tittade på hus som är potentiella objekt innan vi åkte vi vidare till Hallstahammars Folkets hus där Atletfiskarna hade ett bord på en mässa.

Jag åt god laxpaj och köpte två fina änglar!



Idag har jag umgåtts med dotter J och T hela dagen.

Vi var först på ÖB och shoppade lite.
Sedan vidare till Käkeläs möbler för jag spejar efter ett soffbord.
Såg inget där så vi åkte vidare till byhåla för ännu en husvisning,  vi sammanstrålade med mannen som kom från skogen.
Huset gillade vi faktiskt... ja inte dotter J då men hon ska ju inte bo där.
Mycket jobb med inre renovering men då får man ju å andra sidan som man vill ha det direkt... tja vi får se.
Ska ju se några andra under veckan också.

Sedan vidare in på den lokala möbelaffären och där fanns det!


Nu var det förstås en beställningsvara men det tar jag,  älskar att det är så mycket förvaringsmöjligheter i det.
Leverans 7:e eller 14:e februari så man hinner sälja Indus-bordet vi har.
Efter denna lyckträff åkte mannen hem och jag och klanen åkte till Erikslund,  J skulle byta en väska hon fått av T i födelsedagspresent som saknade ett magnetlås.
Sååååå snygga väskor det fanns där och naturligtvis hittade jag en väska på rea... eh... ja... 399 kr men jag skulle bara ha den!!
Väl hemma såg jag att den var sönder så imorgon måste jag dit och byta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela