TyraTok

Livet är ett äventyr!

Inget för oss...

Publicerad 2012-01-28 23:07:55 i Allmänt,

... var huset vi tittade på idag men det är kul att gå och titta lite.

Huset låg nästan bredvid kompis S så vi fick fika och se vad de hade för planlösning också.
Imorgon är det ett hus till denna helg så får vi hoppas att mäklaren hör av sej i veckan om det vi såg på Hemnet och gillade.
Och att banken samtycker till ett lite högre pris...  

Fick i veckan för mej att söka ett nytt jobb men ansökningstiden hade gått ut... det gjorde inget för jag ångrade mej... ibland får man tänka både ett och två varv.
Våra omdaningar kommer nog att fortsätta här senare i vår men jag tänker hänga kvar och se vad som blir av det.


Kommentarer

Postat av: Znogge

Publicerad 2012-01-29 10:14:26

Hoppas ni hittar det rätta för er!

Postat av: Zarah

Publicerad 2012-01-29 11:07:26

I regel behöver man kolla många hus innan man finner det det blir. När man väl finner ett intressant, brukar budgivningen bli alltför häftig. Många gånger. Den var alldeles för dyr, egentligen, men jag gör vad jag kan för att amortera av så mycket som möjligt innan jag går i pension. Jag vill ju hinna bo kvar här när den dagen kommer.

Postat av: Selma

Publicerad 2012-01-29 11:44:26

Det är mycket som ska stämma, usch så många delar det är på ett järnspett.

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2012-01-31 18:55:53

Du strävar på med dina äventyrligheter; byter bostad och jobb! Du har min beundran som vågar säger jag som fegt bliver vid min läst i alla avseenden.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela