TyraTok

Livet är ett äventyr!

Nu!

Publicerad 2012-01-04 21:51:08 i Allmänt,



Nu har den läkt så nu kommer bilden. 
De lila/vita kluttarna är stjärnor men än så länge bara just kluttar.

Den bilden jag hade tänkt mej var betydligt enklare och så hade jag för avsikt att göra mer utsmyckning runt den men killen hade ritat upp den här bilden när jag kom och jag studerade och tänkte... och så fick det bli!
Dessutom var han finne och sådana litar jag på! :o)

Fyra stjärnor runtomkring för de barnen jag fött varav tre är vuxna och kloka människor,  den fjärde lille, som nu skulle varit åtta år,  bara fick bli nitton veckor men som alltid kommer att finnas i mitt sinne och hjärta.

Jag har även gjort denna vädur som ett minne av min syster som bara fick bli 49 år.
Vi är födda dagarna efter varandra i mars och firade oftast våra födelsedagar tillsammans när vi uppnått vuxen ålder och lärt känna varandra ordentligt.

Kommentarer

Postat av: Paula i pörtet

Publicerad 2012-01-04 23:02:53

Jättefin och med så fin symbolik också!

Kram

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2012-01-04 23:12:26

Sitter den på överarmen?

Postat av: Selma

Publicerad 2012-01-05 04:06:20

Så bra att du är nöjd och att du känner att symboliken är den rätta för dig. Jag är en fegis och skulle nog aldrig våga mig på en tatuering hållbarare än på klisterlapp.

Postat av: Annica

Publicerad 2012-01-08 10:03:38

Gilla :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela