TyraTok

Livet är ett äventyr!

Soffhäng...

Publicerad 2012-01-21 01:02:42 i Allmänt,

... hade jag och katterna medan mannen var på bio med sin son och min son.




Jag ville inte se Hamilton utan agerade chaffis eftersom sonen var snäll och hämtade mej och kollegor M1 och C efter en glad musikkväll i stadhusrestaurangen igår kväll.

Mest glad var den för de andra som blev tvungna att höra mej sjunga, haha.
Det har jag inte gjort officiellt sedan jag gick i kyrkskolan och bara fick mima och läsa dikter när klassen uppträdde som kör.
Som tur var blev vi tre stackare som fick välja en låt och sjunga...  jag och kollega I ville ha Teds låt Jag vill ha en egen måne men den tredje tjejen propsade på Turistens klagan... och nog blev det en klagan allt för texten var ju inget vi kunde sådär rakt av.
Ujuj... högsta chefen satt längst fram och filmade med mobilen så nu är det nog inte läge att be om högre lön. ;o)

Kommentarer

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2012-01-21 10:09:01

Låter festlig! Tala om när det kommer på You Tube så vi kan gå in och kolla!

Postat av: Paula i pörtet

Publicerad 2012-01-21 12:12:12

Oh va mysigt dom har det, bli alldeles varm inombords, ni gjorde så rätt i att skaffa Olle en kompis! Kram

Postat av: E

Publicerad 2012-01-21 12:36:15

Men oj vad dom kommer bra överens nu då, stor & liten! :0)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela