TyraTok

Livet är ett äventyr!

Trist...

Publicerad 2012-01-03 07:43:22 i Allmänt,

... stod det att vädret är på min mobil nu på morgonen.

På mannens mobil står det molnigt... vi har likadana mobiler förutom att hans är svart och min är... tadaaa! Lila!
Undrar varför min sakliga väderinformation ändrats i mobilen...   trist är väl inget som står i en väderrapport...

Inte kommer jag ut på Word Feud heller...  så fort jag kliver in här hemma försvinner min täckning helt plötsligt!?
Hinner inte lägga så många ord på jobbet där det fungerar...

Trist är det i alla fall att den lilla snön som singlade ner så fint i söndags redan är borta... vintern ser ut att bli en lång,  mörk regnig november... usch!



Kanske inte hade behövt bädda in rosen med isolering i stugan...



... eller dra in kanoten under stugan...

Kommentarer

Postat av: Berith

Publicerad 2012-01-03 08:05:07

Vad har du för mobil? Jag menar där det står att vädret är trist? Jag har också vädret inlagt, men inget sånt...:)

Postat av: Selma

Publicerad 2012-01-03 08:48:39

Det är väl så att när variationerna på molnigt och regningt tagit slut i språket får man ta till trist. För trist är vad vädret är.

Postat av: TT

Publicerad 2012-01-03 08:59:10

Berith, jag har en HTC och det har aldrig stått trist utan mer vetenskapliga termer, haha. Tror jag har fått virus i min.

Postat av: Britt

Publicerad 2012-01-03 20:25:44

Lite kul att den tycker att vädret är trist...en mobil med humor?

Postat av: Zarah

Publicerad 2012-01-04 20:44:00

Knepigt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela