TyraTok

Livet är ett äventyr!

Vattenkammade...

Publicerad 2012-01-18 23:36:53 i Allmänt,

...  uppklädda och svettiga under armarna steg vi in på det lilla bankkontoret i byhåla strax före 10.30.

Näää! 
Men visst är man lite nervös och aningens underdånig när man ska söka lånelöfte för husköp.
Minns inte hur det var sist för det är ju sisådär 26 år sedan men då gick det ju vägen i alla fall...
Nå, senast i mitten av nästa vecka ska vi få besked om vi är betrodda kunder eller inte.
Den trevliga bankdamen var i alla fall svagt positiv... men jag målar väl fan på väggen och liter inte på det inte... man ska kravla över ån innan man kan ropa hej eller hur man säger.

Ja... annars då... jodå... tackar som frågar...
...vi var ett gäng från avdelningen som tog träningstimme och tränade Easy Line cirkelträning för första gången denna termin.
Förra terminen testade jag en gång och det var jättekul men ryggen krånglade så jag hoppade av... får se hur det blir nu men jag kände inget efter detta svettiga pass i alla fall.
Både zumba och cirkel denna vecka - kors i taket, hoppas jag tar mej i kragen och fortsätter så här.

För övrigt har vi även tre stycken anmält oss till en kurs i glas-fusing,  ska bli spännande att lära sej något nytt!

Kommentarer

Postat av: Paula i pörtet

Publicerad 2012-01-19 10:44:58

Håller tummarna så mycket det går, hoppas hoppas! Hur går det nu med kissemissarna, bästa polare hoppas jag? Kattungen, hurdan personlighet har han?

Ha en fin dag/Kramen

Postat av: Selma

Publicerad 2012-01-19 14:18:53

Hoppas att det kommer att gå vägen!

Postat av: E

Publicerad 2012-01-19 19:04:12

Håller tummarna! :0)

Postat av: Zarah

Publicerad 2012-01-19 21:24:34

Håller tummarna för att lånet ska ros iland och det till bra villkor!

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2012-01-19 22:05:33

Oj så mycket roligt Du hinner med! Ditt dygn måste ha fler timmar.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela