TyraTok

Livet är ett äventyr!

På vift igen...

Publicerad 2012-07-30 10:46:33 i Allmänt,

... är vi,  denna gång med broder och min son med i bilen.
 
 
Vi anlände hos dotter D i Åsele ca halv ett inatt med husbilen fullproppad med fotoutrustning, tavlor och en garderob som hon haft förvarat hos min bror.
Efter urlastning och lite snack somnade de flesta utom dotra, bror och jag som satt uppe till halv fyra och pratade.
 
Vaknade halv tio av att regnet smattrade mot husbilstaket... hmmmm... det var kanonväder hela vägen upp igår men vart tog det vägen?
Nå,  när de andra börjar vakna inne i huset ska vi åka vidare mot min födelseort Kemijärvi i norra Finland så vädret känns inte så jätteviktigt just nu.

Kommentarer

Postat av: E

Publicerad 2012-07-30 18:20:40

Du far omkring som ett torrt skinn, dej lär det aldrig växa mossa på! :0)

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2012-08-01 09:38:44

Du är alltså född där uppe i åävla! Jag förstår att det inte spelar så stor roll med vädret, det är en nostalgitripp. Ska bli roligt att följa dig här på bloggen.

Postat av: TT

Publicerad 2012-08-05 16:56:41

Oh nej, än ska det inte växa mossa på mej inte!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela