TyraTok

Livet är ett äventyr!

Så var man där...

Publicerad 2012-07-04 21:42:25 i Allmänt,

... springer som en tok sista timmen mellan rummet och kopiatorn, kollar igenom köer, erbjudanden, mail och donar.. men så inser man att man inte är oumbärlig och går hem för att få sina efterlängtade LEDIGA veckor.
 
Nu har jag delat upp semesterperioden i två men börjar med 13 dygn och de dygnen startade jag upp med bästa kollega B och AW med god räkmacka på Harry´s.
 
 
Jaja, två glas vitt och en irish slank ner också i solen på verandan medan V8-mullret dök upp då och då framför Stadshotellet i väntan på att Power Meet drar igång..
Vi har som vanligt mycket att pladdra om och jag tycker det är kul för det sitter aldrig fast  hos B, hon är ju vädur!
Har man en idé så hakar hon på och vi har rätt många ibland. 
Nu planerar vi för en tur till Jokkmokks marknad i februari, läckert!
 
Vid åttasnåret ringde mannen och undrade om jag skulle med hem till byhåla, han hade hjälpt Ö med frakt av vår utlånade husbil, jänkare och allt annat stuff för hans säljardagar på Joberg, som vanligt.
Passade ju perfa ... nu är jag hemma, himlen är blå, vinet kylt och jag är ledig!!!

Kommentarer

Postat av: E

Publicerad 2012-07-04 22:10:00

Heja semester! :0) Njut!

Postat av: Paula i pörtet

Publicerad 2012-07-04 22:10:40

Ha nu en fin semester, här märktes knotten idag då blåsten har avtagit, det blir långbyxor på fram på kvällen!
Kram

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2012-07-05 07:59:27

Ok, det är Power meet hos er! Det är därför vi ser så många ekipage på E18 från Norge.

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2012-07-05 07:59:29

Ok, det är Power meet hos er! Det är därför vi ser så många ekipage på E18 från Norge.

Postat av: Anka

Publicerad 2012-07-07 22:14:04

Shit, jag måste verkligen ta mig till Harrys de där mackorna såg verkligen grymma ut :)
Trevlig semester!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela