TyraTok

Livet är ett äventyr!

Mera kartonger...

Publicerad 2012-06-05 23:06:45 i Allmänt,

... bar mannen och sonen hem igår från garaget hos förra hyresvärden och det är som rena rama julafton när man gräver lite i dem, haha.

Mannen har letat efter skorna till vadarbyxorna utan resultat så han fick köpa nytt idag eftersom han åker på en tre-dagars fisketur imorgon,  men jag letar inte efter något speciellt utan blir bara glad åt saker jag hittar.
Till exempel denna lykta som jag köpte strax innan vi flyttade och alltså aldrig använt.



Det har varit intensiva två dagar på jobbet nu när det närmar sej avslutningar eftersom jag har hand om betyg för en skola och det ska bli så skönt att vara ledig en dag mitt i veckan.
Sovrummet ska bli klart och mina sex pallkragar som jag fått av snälla människor ska på plats så jag kan så det sista av mina kommande (eventuella) grödor.
Hade jag inte haft två lediga fredagar sista veckorna hade jag tagit en till!
Men det hinns inte... om fem veckor är det lite semester så det ska jag nog stå ut med.

Kommentarer

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2012-06-06 00:58:12

Tack o tack för att Du ändrat dina adressuppgifter på min blogg. Nu kommer jag direkt hit när jag klickar på dina kommentarer.

Postat av: Paula i pörtet

Publicerad 2012-06-06 09:21:36

Aha, semestern hägrar redan? Hoppas sommaren hinner ikapp oss innan dess!

Ha en fin extra ledighetsdag bland kartongerna

Kram

Postat av: Selma

Publicerad 2012-06-06 16:47:00

Vi har tagit sista taget i våra pallkragar också idag. Tro om det blir nåt av det.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela