TyraTok

Livet är ett äventyr!

Optimist...

Publicerad 2012-06-09 10:21:03 i Allmänt,

... har jag alltid varit och naturligtvis i går också.
Tvätten fick hänga ute,  dynorna på stolarna låg kvar och katterna åkte ut vid ettsnåret när de inte höll sej lugna.
Fick lite ågren när jag vaknade vid nio-tiden imorse och såg att det regnat men katterna var i alla fall torra när de kom in så de har nog sovit i hammocken.

I torsdags köpte jag ett myggtält när jag hade bärhjälp av sonen och igårkväll hade jag tänkt sätta upp det på altanen för då hade tvättställningen kunnat stå inne där men det blev bara plockepinn av tältet, vi hade behövt 7 armar var för att få det att fungera.



Sonen suckade och stånkade, fotbollen lockade mer än att hjälpa lilla mor, haha.
Nä,  till och med jag insåg att vi inte skulle fixa det så det få ligga tills mannen kommer hem.
Han har hotat med att komma redan idag lördag istället för söndag för vädret skulle bli dåligt uppe i norra Dalom.

Nu kan jag i alla fall tapetsera klart när solen inte vill vara med idag.
Fick faktiskt upp gardinstång och gardiner igår så nu måste det blir klart där inne.

Kommentarer

Postat av: Ia

Publicerad 2012-06-09 11:36:56

Blir full i skratt när jag ser att det är ett lika myggtält som vi haft i flera år....och det är faktiskt inte så svårt att sätta upp om man tar ett djupt andetag och läser beskrivningen ;)

Jäkligt bra är det i alla fall även om vårt nu inte är uppe i år men det har ju andra anledningar :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela