TyraTok

Livet är ett äventyr!

Inte mycket gjort...

Publicerad 2012-03-07 21:56:15 i Allmänt,

... när man somnar i soffan två kvällar på raken efter maten...  jag har varit frusen hela dagen idag också men inte känt mej tillräckligt dålig för att vara hemma från jobbet.
Vet inte vad som gör mej så trött...  dels förstås att man inte känner sej hundra procent pigg och så tror jag att jag blir trött av ljuset.
Kropp och knopp hänger inte med när ljuset kommer...  tror jag.

Imorgon kan jag i alla fall inte sova bort kvällen för då är det glas-fusing igen och sen är det fredag! :o)

Kommentarer

Postat av: Paula i pörtet

Publicerad 2012-03-08 20:41:50

Är kissemissarna bästa vänner nu? Det ser så ut på bilderna. gulledom...

Ha en fin helg, vi får hit lite barn och barnbarn

Kram

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2012-03-10 07:15:15

Jag undrar om det är någon lättvariant av influensa. Något liknande hade jag i förrgår. Sömnig på jobbet så jag trodde ögonen skulle fall ihop. På hemvägen frös jag jättemycket, fick sen huvudvärk och värk i kroppen. Efter några timmar till magplågor och toaspring, mer frysing. Fast efter en natt sömn var det helt ok igen.

Postat av: Zarah

Publicerad 2012-03-10 20:23:58

ÄR man trött blir det inte mycket gjort... bara att konstatera...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela