TyraTok

Livet är ett äventyr!

Mycket hanns med...

Publicerad 2012-03-05 14:28:44 i Allmänt,

... under helgen fast jag ändå hann sova ut skapligt!
Till exempel klev jag upp kl 12 på söndagen...  Jörgen Brink hade både hunnit starta och gå i mål i Vasaloppsspåret innan jag fick på TV:n.

Förklaringen var väl att jag var på musikafton på Folkets Hus i Sura med mycket bra musik och dans.
Snälle mannen både körde dit mej och hämtade mej när musiken tystnade kl 01.00.
Hade liiite ont i huvudet dagen därpå men som sagt... den plågan sov jag bort efter att ha varit uppe vid fem och plockat i mej några Ipren.

Vi hann dessutom köra bort en massa kartonger och lite små möbler till garaget vi får låna av bildoktorn i byhåla.
Skönt att få undan så storstädning kan utföras innan jag sätter ut lägenheten på annons.

På söndagkvällen var vi dessutom på bio med dotter J och hennes T.
De hade köpt biljetter till En dag i Phuket,  jag hade inga förväntningar alls men jag gillade den, fick skratta gott och sådana filmer gillar jag,  vill bli road utan rått våld och jobbiga intriger.

Lördagen ägnades åt tvätt,  packning och lite promenad i solen.
Känner att jag är i fas med min planering.
Nu ringa banken och boka tid och så kan man bara hoppas att någon vill köpa min lägenhet.

Kommentarer

Postat av: Paula i pörtet

Publicerad 2012-03-05 15:29:39

Bra jobbat! Vaknat tolv, där ser man, finns de som är värre än jag! Håller förstås tummarna med lägenheten, ska ni sälja själva eller anlitar ni mäklare?

Kram

Postat av: anna

Publicerad 2012-03-05 15:44:42

Fiinfin blogg!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela