TyraTok

Livet är ett äventyr!

Lite skönt...

Publicerad 2012-05-28 14:54:37 i Allmänt,

... att vädret inte är lika underbart som det varit hela helgen såhär på måndagen!
Eogistiskt tänkt av mej som vanligt men... sån är jag!

Fredagens stipendie-utdelning gick bra, modersögat var inte torrt kan meddelas.
Sonen var först upp för att hämta sitt av direktören för landstinget och prissumman var tvåtusen högre än han tidigare fått veta, jippie för en fattig student!



Hann bara kasta av ungarna i hemstaden innan jag for hem, slängde på mej partyfejan och så gick vi över till K och Ö för ett glas vin innan vi gick ner till bruksmuséet.
God mat, gott vin och jättebra musik av Black River Band och gospelkören Kaos!



Verkligen ett häftigt ställe att ha en konsert i,  underbar akustik i det gamla bruket.
Kan rekommenderas en tur dit om ni är i närheten,  jag ska gå dit och titta i dagsljus när inte scenen tar upp så stor plats.

På lördagkvällen var dotter J och jag på Västerås vårmarknad och åkte virvelvinden, underbart!!
Handlade de obligatoriska vilt-korvarna och J köpte en fin klänning.
Söndagen tillbringades hemma i trädgården,  orkade inte palta mej upp och stå på loppis hos Ö som jag tänkt... men jag fick mycket gjort hemma med tvätt och stök.

Denna vecka domineras av planering för team-kollegornas 120-årsfest,  sånt är skoj!

Kommentarer

Postat av: Paula i pörtet

Publicerad 2012-05-28 15:43:15

Inte ett öga torrt, det fattar man jue! Stolthet över barnens bedrifter är stort!

Vi var kulturella och besökte en konstutställning igår, det är inte var dag det händer!

Kramen

Postat av: Selma

Publicerad 2012-05-28 19:40:46

Förstår att du är mallig!

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2012-05-30 05:42:35

Nu är det ett tag sen jag var här, men har läst igen de senaste inläggen.

Snälla, kan inte Du justera Din egen avsändare när Du är inne och kommenterar hos mig nästa gång. Det som har permanentats nu är fel och det blir så krångligt. För när jag går igenom de bloggar jag vill läsa så använder jag mig av kommentarslistan och varje gång jag klickar på Dina kommentarer så får jag felmeddelande.

Tack på förhand!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela