TyraTok

Livet är ett äventyr!

På Facebook...

Publicerad 2012-11-21 14:22:31 i Allmänt,

... hittade jag några bilder från halloween-festen jag var på...
 
 
Klippte bort H och E eftersom E inte vill synas på bild...synd för han varen snygging! :)
 
Hittar mycket roliga bilder i jobbdatorn...  vår utveckling vad gäller husbil bland annat.
Vår första lilla plutt...
 
 
Förvisso sitter vi med både den gula och den senaste i ägo men hoppas få den gula såld till våren.
Om nu någon känner någon som vill ha en alkovbil så hojta... :)
 
Annars så är det onsdag och jag sitter på jobbet och fryser och nyser... hoppas inte jag blir sjuk för denna vecka har jag inte tid! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela