TyraTok

Livet är ett äventyr!

Ikväll fick jag awwa!

Publicerad 2012-09-06 22:26:39 i Allmänt,

Jajamän!
Har man inte väldigt bra kollegor som fixar till en spontan AW och dessutom bjuder upp min före detta högst saknade team-kollega B i smyg! :o)
Jag skulle ju inte stanna och dricka vin men kollega C körde övertalning på högsta nivå så till slut fick jag ringa sonen och låna ut bilen så den inte stod i hamnen hela natten.
Tror inte han tyckte det var så jobbigt! ;o)
 
Lite panik blev det dock när korkskruven pajade!
 
På hundfronten kan nämnas att Sherry är så duktig att hon skällde vid dörren när hon ville gå ut och poopa nu ikväll!!

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2012-09-07 11:35:33

Vinflaskor och utan korköppnare kräver litet eftertanke och energi! Jag antar att ni lyckades med ert uppdrag.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela