TyraTok

Livet är ett äventyr!

Tema mat fortsätter...

Publicerad 2013-02-26 18:45:41 i Allmänt,

...för i söndagens strålande sol blev det grillpremiär!
 
 
Jag var helt salig över den blåa himlen,  fåglarnas kvitter och värmen som solen spred när man satt mot en solvägg!
 
Mannen hade varit på harjakt halva dagen och var rätt frusen men jag tvingade  honom att vara ute och grilla och äta med mej, haha.
Men så här hurtiga var vi inte!
 
 
Och inte är jag sådär smal heller för den delen!
(Bilden lånade jag från den finska grillsidan på FB.)
 
Men man kunde inte annat än må bra av en sådan söndag!
 
 
Undrar vem som lämnat skottkärran ute i snön? :)
Här i hörnet mellan grannens uthus och vår gäststuga tänker jag lägga plattor,  ställa hammocken och göra en mysig plats för min eldkorg.
Men det lär dröja av snöhögen att döma...
 
 

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2013-03-03 18:30:22

Strålande solsken och blå himmel har vi också haft... men tusan så kallt i vinden...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela