TyraTok

Livet är ett äventyr!

Felicia försvann...

Publicerad 2013-03-02 19:16:59 i Allmänt,

... heter boken jag har börjat läsa nu.
 
Tog ett tag innan jag insåg att det var boken där Anna Wahlgrens dotter gör upp med sin mor!
Ni ser... här en en som inte läser så mycket kändis-skvaller! :D
 
Visst har jag hört om deras bråk men inte haft så mycket åsikter om det eftersom jag då inte är insatt... men jag är ingen fan av Wahlgrenskan för jag tycker inte om hennes framtoning när hon är med i talkshower o dylikt... seg och verkar halvpackade med ciggen i nypan.
Jag har heller inte läst Barnaboken fast den var högaktuell när mina tre kottar var små på 80-talet... jag vet inte riktigt varför jag inte läste den men den kändes inte intressant på något vis.
 
Ska jag nu dra en högst oprofessionell slutledning så... tja... om så bara en tiondel av det jag läser har hänt så ska nog inte den damen slå sej för bröstet och kalla sej världens bästa barnfostrare.

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2013-03-03 18:28:28

Jag tror att antingen tillhörde man hennes fanclub eller så gjorde man det inte. Jag vet att jag redan då tyckte hon var en självgod kvinna som tyckte sig veta vad som var rätt eller fel.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela