TyraTok

Livet är ett äventyr!

Påsken står för dörren...

Publicerad 2013-03-29 09:49:37 i Allmänt,

... och sonen, dotter med pojkvän och jag packar och åker upp till yngsta dottern i Åsele.
 
 
I veckan som gick har vi firat av vår blivande pensionär och det avslutades med en rolig fest hemma hos chefen i onsdagskväll.  
Många av oss hade huvudvärk dagen efter... skumt! :)
 
Gillar dessa fyradagarsveckor,  jag får tre på raken dessutom.
Förrförra helgen blev jag bjuden på kryssning söndag-måndag av en så trevlig dam jag träffat på nätet och börjat utforska släktförhållanden med.
Hon hade fått en resa i present och bad mej åka med och vi hade en kul resa tillsammans med god mat, gott vin och lite dans.
Och detta trots att vi egentligen inte känner varandra. :)
Lustigt nog har jag varit på några seanser som hennes son hållit och det var så vi började prata på FB, hon var nyfiken på varför jag heter som jag heter,  mitt efternamn är ingen vanlig syn.
 
Ja, så är det då två sköna veckor till eftersom påsken har så många lediga dagar, hurra!
Ska bli spännande att se hur Sherry funkar ihop med gammelhunden Tequila och unghunden Gaya.
Känner mej nästan lite otrogen som kommer med en ny hund men Tequila har bott hos D och A så länge nu så hon är helt deras hund.  Tror inte hon bryr sej om vi säger så... mer än suckar över ännu en yster valp.
 
GLAD och SOLIG PÅSK på er alla som tittar in här!
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-03-29 11:20:02

Såååååå spännande! :D

Postat av: paula i pörtet

Publicerad 2013-03-29 11:30:25

Nu blir jag riktigt avis på er som får träffas och mysa tillsammans allihop! Men det är ni ju väl värda förstås, ta nu lite foton på jyckar o ungar så jag får se på sen! Ha en äggstrafin påsk o vad roligt att du träffat ännu en nätvän IRL
Kramen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela