TyraTok

Livet är ett äventyr!

En egen pool...

Publicerad 2013-05-29 23:24:44 i Allmänt,

 
... skulle jag vilja ha i trädgården men det är bara Sherry som har den lyxen.
Kom på att det kanske kunde vara kul för en svart hund att kunna svalka av sej ute på tomten så jag köpte en pool för 49 kr på Ullared.
 
Inte sjutton vill hon bada inte... vi försökte locka i henne genom att lägga alla hennes grejer i den... hon går bara runt den och väntar på att något ska flyta ut mot kanten så hon kan fånga upp det.
 

Kommentarer

Postat av: Annika

Publicerad 2013-05-30 07:04:21

Ja det blir inte alltid som man tänkt sig.... Men det kanske kommer, hon kanske badar när det blir riktigt varmt ute. Tanken var ju god!

Postat av: paula i pörtet

Publicerad 2013-05-30 11:15:29

Hej!
Jag har också testat förut och märkt att hundar tycker plasten är läbbig! Jag tror helt enkelt att det blir "konsistensproblem". Såg nyligen en som köpt en stor balja i hårdplast, typ samma plast som i en vanlig hink och den hunden klev glatt i baljan.
Vår granne med tre ungar köpte en gigantisk pool där alla kvarterets ungar nu glatt skvätter runt varje dag efter plugget och jag står på min balkong och är jätteavis, hihi
Kram

Postat av: Denise

Publicerad 2013-06-07 00:09:14

Precis som Tequila, då. Men... om det är materialet kanske man kan lägga sand på botten?

Postat av: Christina

Publicerad 2013-06-09 20:55:36

Halkade in här ifrån Paulas blogg tror jag det var.Vi har funderat på att skaffa en pool till våra jyckar,men frågan är om det uppskattas.De gillar ju visserligen att bada i sjön så....

Hälsningar:Christina

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela