TyraTok

Livet är ett äventyr!

Det vänder...

Publicerad 2017-12-21 14:03:35 i Allmänt,

 
 
... sakta men säkert går vi mot ljusare tider!
 
Tog denna bild i morse när jag åkte till jobbet...  igår var det kolsvart på morgonen, en mulen och tråkig dag men idag känns det nästan som en symbolik att det nästan är ljust samma tid.
Hösten sprang förbi med stormsteg och nu
 
 
Hösten flög förbi som virvelvind och nu närmar sej julen med stormsteg!
Vi har som vanligt en ganska liten jul så jag känner ingen större stress eller press.  
Paket är postade åt de håll de ska och de som kommer får sina klappar. 
Några fler ska visserligen inhandlas men det hinns förhoppningsvis med idag.
Maten får också inhandlas idag men mycket finns ju i frysen.
 
Det blir jul hur man än vänder sej...  och på juldagen åker vi på kryssning till Åbo istället för att ligga i soffan och äta knäck och ischoklad tills det är dags att jobba igen.
Ont om inlägg är det i alla fall gott om när det gäller den här bloggen,  tiden springer... man jobbar och far,  skriver inlägg på Facebook och Insta men jag vill ändå inte ge upp mitt lilla space här.
Får försöka skärpa till mej istället.
 
Önska er en riktigt fin jul och ett gott nytt år!
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Paula

Publicerad 2018-01-05 18:58:06

Jaa nu får du skärpa till dig!
Min ena granne, ett par, har skaffat en finsk lapphundsvalp. Det är deras första hund, dom får nog kämpa en del. Soffa, kuddar, ja det mesta tuggas på i farlig fart. "ler" men bedårande söt är han.
God fortsättning på året, hoppas du får ha både hälsan kärleken och till på köpet vinna en slurv med slantar/Kramen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela